Мапа сайту Повна версія
Зробити ставку з мобільного
Вело-футбум
  • Страницы
  • Все
  • 1
  • ...
  • 19
Ответ на сообщение пользователя butsefal2007 показать

По тормозам, наверное, чем проще, тем лучше. У шоссеров, заметил, в основном ободные идут. Скорее из- за веса.

Для гібрида, щей підліткового з ві-брейками можуть бути проблеми - проїдеться через калюжу з болотом, вимастить обод і може статись трабл. Зрозуміло, що шосейники такої їзди не передбачають, та і вага...

 

SFox

Ответ на сообщение пользователя SFox показать

Для гібрида, щей підліткового з ві-брейками можуть бути проблеми - проїдеться через калюжу з болотом, вимастить обод і може статись трабл. Зрозуміло, що шосейники такої їзди не передбачають, та і вага...

А де гарантія, що диск в багнюку не вимастить?

 

butsefal2007

Ответ на сообщение пользователя butsefal2007 показать

А де гарантія, що диск в багнюку не вимастить?

Гарантії нема, просто ймовірність менша.

Я ж не кажу, що ві-брейки - це погано, просто говорю про їх недоліки в порівнянні з дисками.

 

SFox

О, тільки що гілку побачив, кожного дня коли дома, на роботу і з роботи на велосипеді катаю)

 

semaoleg

вело пробіг то яскравий приклад

 

lekaSD

https://2plus2.ua/dzhedai-voiny-dorog/novyny/u-kie...

У Києві з’явилась послуга оренди велосипедів на автоматизованій станції

Альтернатива маршруткам і приватному транспорту з’явилась у Києві.

У столиці запрацювали аж 33 станції велопрокату. Взяти байк можна в одному районі, а лишити у іншому. Вкрасти байк навряд чи вийде.

Німеччина, Польща, Велика Британія, США, а тепер і Україна. 35 000 велосипедів у 23 країнах світу – нова для нас система байкшерінг. Вона дозволяє орендувати велосипед на автоматизованій станції, а потім повернути його у будь-який пункт прокату, встановлений у цьому ж місті. Понад рік нею користуються львів’яни, тепер настала черга і столиці.

Ціна оренди – 30 грн за 30 хв. Користуватися велосипедом можна буде не більше 12 годин на день. Також можна придбати абонемент на місяць за 200 грн, або на 9 місяців за 900. Тоді кожні перші 30 хв будуть безкоштовними.

Щоправда, не всі кияни раді таким розцінкам.

Пенсионеру выделить 30 гривен – вы что в самом деле?

У столичний проект німецька компанія вклала близько 60 000€. Кожен такий велосипед коштує 15 000 гривень.

Не потрібно забирати ці велосипеди додому. Це не ваша власність.

Олексій Кушка, директор компанії прокату

Представники компанії запевняють, красти велосипеди немає жодного сенсу, бо їх майже неможливо продати. До того ж, кожна така парковка оснащена відеокамерами, а у велосипеди вмонтовані GPS-трекери.

Для пересування з таким велосипедом потрібен додаток у телефоні, туди потрібно покласти гроші за користування та відсканувати код з велосипеду. Тоді він розблокується і можна буде їхати.

 

McAron

Ответ на сообщение пользователя McAron показать

https://2plus2.ua/dzhedai-voiny-dorog/novyny/u-kie...

У Києві з’явилась послуга оренди велосипедів на автоматизованій станції

Альтернатива маршруткам і приватному транспорту з’явилась у Києві.

У столиці запрацювали аж 33 станції велопрокату. Взяти байк можна в одному районі, а лишити у іншому. Вкрасти байк навряд чи вийде.

Німеччина, Польща, Велика Британія, США, а тепер і Україна. 35 000 велосипедів у 23 країнах світу – нова для нас система байкшерінг. Вона дозволяє орендувати велосипед на автоматизованій станції, а потім повернути його у будь-який пункт прокату, встановлений у цьому ж місті. Понад рік нею користуються львів’яни, тепер настала черга і столиці.

Ціна оренди – 30 грн за 30 хв. Користуватися велосипедом можна буде не більше 12 годин на день. Також можна придбати абонемент на місяць за 200 грн, або на 9 місяців за 900. Тоді кожні перші 30 хв будуть безкоштовними.

Щоправда, не всі кияни раді таким розцінкам.

Пенсионеру выделить 30 гривен – вы что в самом деле?

У столичний проект німецька компанія вклала близько 60 000€. Кожен такий велосипед коштує 15 000 гривень.

Не потрібно забирати ці велосипеди додому. Це не ваша власність.

Олексій Кушка, директор компанії прокату

Представники компанії запевняють, красти велосипеди немає жодного сенсу, бо їх майже неможливо продати. До того ж, кожна така парковка оснащена відеокамерами, а у велосипеди вмонтовані GPS-трекери.

Для пересування з таким велосипедом потрібен додаток у телефоні, туди потрібно покласти гроші за користування та відсканувати код з велосипеду. Тоді він розблокується і можна буде їхати.

Непогано. Але все одно щось придумають, щоб вкрасти. )

 

Павел Булах

Ответ на сообщение пользователя Павел Булах показать

Непогано. Але все одно щось придумають, щоб вкрасти. )

та я думаю, що "світлі голови" в цьому питанні вже мають певні ідеї))

 

McAron

Ответ на сообщение пользователя McAron показать

https://2plus2.ua/dzhedai-voiny-dorog/novyny/u-kie...

У Києві з’явилась послуга оренди велосипедів на автоматизованій станції

Альтернатива маршруткам і приватному транспорту з’явилась у Києві.

У столиці запрацювали аж 33 станції велопрокату. Взяти байк можна в одному районі, а лишити у іншому. Вкрасти байк навряд чи вийде.

Німеччина, Польща, Велика Британія, США, а тепер і Україна. 35 000 велосипедів у 23 країнах світу – нова для нас система байкшерінг. Вона дозволяє орендувати велосипед на автоматизованій станції, а потім повернути його у будь-який пункт прокату, встановлений у цьому ж місті. Понад рік нею користуються львів’яни, тепер настала черга і столиці.

Ціна оренди – 30 грн за 30 хв. Користуватися велосипедом можна буде не більше 12 годин на день. Також можна придбати абонемент на місяць за 200 грн, або на 9 місяців за 900. Тоді кожні перші 30 хв будуть безкоштовними.

Щоправда, не всі кияни раді таким розцінкам.

Пенсионеру выделить 30 гривен – вы что в самом деле?

У столичний проект німецька компанія вклала близько 60 000€. Кожен такий велосипед коштує 15 000 гривень.

Не потрібно забирати ці велосипеди додому. Це не ваша власність.

Олексій Кушка, директор компанії прокату

Представники компанії запевняють, красти велосипеди немає жодного сенсу, бо їх майже неможливо продати. До того ж, кожна така парковка оснащена відеокамерами, а у велосипеди вмонтовані GPS-трекери.

Для пересування з таким велосипедом потрібен додаток у телефоні, туди потрібно покласти гроші за користування та відсканувати код з велосипеду. Тоді він розблокується і можна буде їхати.

Как-то мало инфы

Где парковки будут?

 

ПБН

Ответ на сообщение пользователя ПБН показать

Как-то мало инфы

Где парковки будут?

десь в інеті на інших ресурсах бачив що в основному біля метра.. Почайна, Оболонь точно пам'ятаю.. на Трої здається жодної((..

знайду, скину

 

McAron

Система велопрокату Києва спочатку буде розрахована на 33 велосипедні станції. Їх розміщують у найбільш зручних місцях: біля станцій метро Лук'янівська, Почайна, Золоті ворота, Арсенальна, Оболонь, Мінська, Героїв Дніпра, Лівобережна, Харківська, Позняки, Осокорки, Тараса Шевченка, Контрактова площа, біля Київського велотреку, на Софіївській площі, на Майдані Незалежності, Михайлівській площі, Хрещатику (біля КМДА) та інших місцях.

https://www.rbc.ua/ukr/news/kieve-zapustili-sistem...

 

McAron

Ответ на сообщение пользователя McAron показать

Система велопрокату Києва спочатку буде розрахована на 33 велосипедні станції. Їх розміщують у найбільш зручних місцях: біля станцій метро Лук'янівська, Почайна, Золоті ворота, Арсенальна, Оболонь, Мінська, Героїв Дніпра, Лівобережна, Харківська, Позняки, Осокорки, Тараса Шевченка, Контрактова площа, біля Київського велотреку, на Софіївській площі, на Майдані Незалежності, Михайлівській площі, Хрещатику (біля КМДА) та інших місцях.

https://www.rbc.ua/ukr/news/kieve-zapustili-sistem...

Ну посмотрим

С чего-то нужно начинать

В Барсе эта услуга доступна только местным, ну по крайней мере так было. Люди тупо добираются на работу

Причем живут на возвышенности - на работу ближе к морю.... а вечером неохота педали вверх крутить - так общественным транспортом возвращаются

Ну и ночами специальные машины эти велики отвозят на верхние стоянки

В Париже вроде изначально для туристов можно было арендовать (могу ошибаться), но там и достопримечательности все боль-мень на одном уровне

 

ПБН

Доп. печаль в том, что в отличие от буржуев, которые свой парк велов периодически обновляют, у нас всё будет как обычно: уже через полгода - убитые в ноль байки.

 

Павел Булах

Ответ на сообщение пользователя Павел Булах показать

Доп. печаль в том, что в отличие от буржуев, которые свой парк велов периодически обновляют, у нас всё будет как обычно: уже через полгода - убитые в ноль байки.

часто дивлюсь велогонки, так там коментатор розказував якраз інше.. їздитять вони на досить убитих байках, бо дуже часто крадуть (це про Нідерланди чи Бельгію)

 

McAron

Ответ на сообщение пользователя Павел Булах показать

Доп. печаль в том, что в отличие от буржуев, которые свой парк велов периодически обновляют, у нас всё будет как обычно: уже через полгода - убитые в ноль байки.

Павел. Ну зачем так сразу пессимистично))

 

ПБН

Ответ на сообщение пользователя ПБН показать

Павел. Ну зачем так сразу пессимистично))

Личный опыт. Какое-то время назад я пробовал пользоваться подобными точками. Попробовал три (!) веломагазина на районе вокруг дома, плюс пункт проката в Пирогово, решили с семьей разок не ногами походить, а покатать для разнообразия. Стопроцентное попадание: во всех четырех точках - везде убитые велы.)

 

Павел Булах

Ответ на сообщение пользователя Павел Булах показать

Личный опыт. Какое-то время назад я пробовал пользоваться подобными точками. Попробовал три (!) веломагазина на районе вокруг дома, плюс пункт проката в Пирогово, решили с семьей разок не ногами походить, а покатать для разнообразия. Стопроцентное попадание: во всех четырех точках - везде убитые велы.)

А біля дома (це ж Троя?) це які точки?

 

McAron

Ответ на сообщение пользователя McAron показать

А біля дома (це ж Троя?) це які точки?

Не, не Троя. Да и давно уже было, пока еще вела не было, я названия не запомнил. Магазин - и магазин. ) Двое уже закрылись или переехали - хрен знает, третьи есть еще, буду проходить мимо - освежу название. )

Но в Пирогово точно не рассчитывайте покататься норм - там две точки: перед воротами и за воротами. Обе грусть.

 

Павел Булах

Ответ на сообщение пользователя Павел Булах показать

Не, не Троя. Да и давно уже было, пока еще вела не было, я названия не запомнил. Магазин - и магазин. ) Двое уже закрылись или переехали - хрен знает, третьи есть еще, буду проходить мимо - освежу название. )

Но в Пирогово точно не рассчитывайте покататься норм - там две точки: перед воротами и за воротами. Обе грусть.

якщо не Троя, то можна не уточнювати)) якщо і буду брати то тільки на Трої біля дому

 

McAron

Тест редакції: як працює міський велопрокат Nextbike в Києві

Nextbike – це міжнародний сервіс велопрокату, який працює у понад 150 містах світу. З 15 серпня сервіс запустили у Києві.

Послуги надає компанія ТОВ «Некстбайк Київ». Поки система працює у тестовому режимі. У місті відкрили 33 станції прокату та завезли сто велосипедів для оренди. «Хмарочос» на власному досвіді перевіряє, як працює система прокату та чи зручно користуватися нею у центрі столиці.

Реєстрація та оренда

Для того, щоб стати користувачем Nextbike, потрібно зареєструватися в системі. Зробити це можна безкоштовно через додаток або на сайті. Ще одна опція – зателефонувати на гарячу лінію, проте реєстрація таким способом коштуватиме 30 гривень.

Ми зареєструвалися через веб-сайт компанії. Інформація, яку тут потрібно вказати обов’язково, включає ім’я, номер телефону та адресу електронної пошти. Також потрібно зазначити дані банківської картки для розрахунку та внести на рахунок додатку 50 гривень. Ці кошти будуть використані пізніше для оплати оренди велосипеда.

Хоча на сайті зазначено, що на підтвердження реєстрації може знадобитись кілька годин, СМС з пін-кодом прийшло практично моментально. Далі потрібно було завантажити додаток і увійти в систему. Для тестування сервісу ми обрали центр міста, адже більшість станцій прокату поки зосереджено саме там.

У додатку можна відкрити мапу, яка показує усі станції прокату в Києві. Синім кольором позначені ті, на яких зараз є доступні для оренди велосипеди. Натиснувши на станцію, можна переглянути їхню кількість. Сірим позначені пусті станції, а маленькими синіми значками – доступні для оренди велосипеди, які були залишені поза станціями.

Хмарочос. Київський міський журнал

Тест редакції: як працює міський велопрокат Nextbike в Києві

Дата публікації: 17.8.2018Розділ: Середовище Автор: Вероніка Луцька

Nextbike – це міжнародний сервіс велопрокату, який працює у понад 150 містах світу. З 15 серпня сервіс запустили у Києві.

Послуги надає компанія ТОВ «Некстбайк Київ». Поки система працює у тестовому режимі. У місті відкрили 33 станції прокату та завезли сто велосипедів для оренди. «Хмарочос» на власному досвіді перевіряє, як працює система прокату та чи зручно користуватися нею у центрі столиці.

Реєстрація та оренда

Для того, щоб стати користувачем Nextbike, потрібно зареєструватися в системі. Зробити це можна безкоштовно через додаток або на сайті. Ще одна опція – зателефонувати на гарячу лінію, проте реєстрація таким способом коштуватиме 30 гривень.

Ми зареєструвалися через веб-сайт компанії. Інформація, яку тут потрібно вказати обов’язково, включає ім’я, номер телефону та адресу електронної пошти. Також потрібно зазначити дані банківської картки для розрахунку та внести на рахунок додатку 50 гривень. Ці кошти будуть використані пізніше для оплати оренди велосипеда.

Хоча на сайті зазначено, що на підтвердження реєстрації може знадобитись кілька годин, СМС з пін-кодом прийшло практично моментально. Далі потрібно було завантажити додаток і увійти в систему. Для тестування сервісу ми обрали центр міста, адже більшість станцій прокату поки зосереджено саме там.

У додатку можна відкрити мапу, яка показує усі станції прокату в Києві. Синім кольором позначені ті, на яких зараз є доступні для оренди велосипеди. Натиснувши на станцію, можна переглянути їхню кількість. Сірим позначені пусті станції, а маленькими синіми значками – доступні для оренди велосипеди, які були залишені поза станціями.

Додаток Nextbike

О третій годині дня практично усі станції поблизу центру мали лише один велосипед, або були порожніми. Нам вдалося знайти один доступний на парковці поблизу парку імені Тараса Шевченка. Щоб орендувати велосипед, потрібно зайти у додаток та просканувати QR-код (не спрацював в нашому випадку) або ввести номер вручну (ці позначки знаходяться над заднім колесом кожного велосипеда). Після цього замок повинен розблокуватися, а додаток почне відраховувати час оренди.

Ціни та київські реалії

Прокат велосипеда коштує 30 гривень за півгодини. При цьому у системі відсутня похвилинна тарифікація: тому за 31 хвилину їзди доведеться сплатити вже 60 гривень. Існують також місячні (199 гривень) та сезонні тарифи (599 гривень). Вони дозволяють орендувати велосипед на перші 30 хвилин безкоштовно. Після цього починає нараховуватися стандартний тариф – 30 гривень за 30 хвилин. Лайфхак для власників абонемента – міняти велосипед кожні 30 хвилин, тоді лічильник обнуляється і у вас є ще 30 безкоштовних хвилин для поїздки.

Велосипеди Nextbike нові та зручні, проте доволі важкі. Це варто врахувати, якщо на вашому маршруті трапляються сходи або підземні переходи. І тут постає риторичне запитання: чи може працювати сервіс прокату велосипедів у місті, де немає велодоріжок? Наш маршрут пролягав від парку імені Тараса Шевченка до Михайлівської площі та назад через Хрещатик, і половину цієї дороги довелося долати пішки.

Якщо ви обираєте рух тротуаром, потрібно бути готовим до скупчення людей, припаркованих автомобілів, літніх терас, відсутності пологих з’їздів. Крім того, багато часу витрачається на подолання пішохідних переходів. При цьому інтерес киян та гостей міста до сервісу очевидний. За час нашої прогулянки більше п’яти людей звернулося з питаннями про ціни та місця оренди.

Наш маршрут проходив через сім станцій прокату, тому була можливість перевірити, наскільки точно додаток відображає наявність велосипедів. На станціях поблизу Золотих воріт, Софійського та Михайлівського соборів, як і показувала мапа, було пусто. Біля КМДА додаток також точно відображав наявність одного велосипеда. А ось на Майдані Незалежності вийшла плутанина. Одна з парковок була пустою (повинен був стояти один велосипед), на іншій було аж два транспортних засоби (додаток показував нуль). На станції поблизу парку імені Тараса Шевченка стояло на один велосипед більше, ніж було зазначено на мапі.

Завершення поїздки

Щоб повернути велосипед, потрібно залишити його на будь-якій станції, позначеній на мапі, та заблокувати замок (потягнути донизу важіль з червоною наліпкою над заднім колесом). У додатку варто перевірити, чи зник таймер оренди. Історію та остаточну ціну за прокат можна переглянути у відповідному розділі додатку.

Хмарочос. Київський міський журнал

Тест редакції: як працює міський велопрокат Nextbike в Києві

Дата публікації: 17.8.2018Розділ: Середовище Автор: Вероніка Луцька

Nextbike – це міжнародний сервіс велопрокату, який працює у понад 150 містах світу. З 15 серпня сервіс запустили у Києві.

Послуги надає компанія ТОВ «Некстбайк Київ». Поки система працює у тестовому режимі. У місті відкрили 33 станції прокату та завезли сто велосипедів для оренди. «Хмарочос» на власному досвіді перевіряє, як працює система прокату та чи зручно користуватися нею у центрі столиці.

Реєстрація та оренда

Для того, щоб стати користувачем Nextbike, потрібно зареєструватися в системі. Зробити це можна безкоштовно через додаток або на сайті. Ще одна опція – зателефонувати на гарячу лінію, проте реєстрація таким способом коштуватиме 30 гривень.

Ми зареєструвалися через веб-сайт компанії. Інформація, яку тут потрібно вказати обов’язково, включає ім’я, номер телефону та адресу електронної пошти. Також потрібно зазначити дані банківської картки для розрахунку та внести на рахунок додатку 50 гривень. Ці кошти будуть використані пізніше для оплати оренди велосипеда.

Хоча на сайті зазначено, що на підтвердження реєстрації може знадобитись кілька годин, СМС з пін-кодом прийшло практично моментально. Далі потрібно було завантажити додаток і увійти в систему. Для тестування сервісу ми обрали центр міста, адже більшість станцій прокату поки зосереджено саме там.

У додатку можна відкрити мапу, яка показує усі станції прокату в Києві. Синім кольором позначені ті, на яких зараз є доступні для оренди велосипеди. Натиснувши на станцію, можна переглянути їхню кількість. Сірим позначені пусті станції, а маленькими синіми значками – доступні для оренди велосипеди, які були залишені поза станціями.

Додаток Nextbike

О третій годині дня практично усі станції поблизу центру мали лише один велосипед, або були порожніми. Нам вдалося знайти один доступний на парковці поблизу парку імені Тараса Шевченка. Щоб орендувати велосипед, потрібно зайти у додаток та просканувати QR-код (не спрацював в нашому випадку) або ввести номер вручну (ці позначки знаходяться над заднім колесом кожного велосипеда). Після цього замок повинен розблокуватися, а додаток почне відраховувати час оренди.

Ціни та київські реалії

Прокат велосипеда коштує 30 гривень за півгодини. При цьому у системі відсутня похвилинна тарифікація: тому за 31 хвилину їзди доведеться сплатити вже 60 гривень. Існують також місячні (199 гривень) та сезонні тарифи (599 гривень). Вони дозволяють орендувати велосипед на перші 30 хвилин безкоштовно. Після цього починає нараховуватися стандартний тариф – 30 гривень за 30 хвилин. Лайфхак для власників абонемента – міняти велосипед кожні 30 хвилин, тоді лічильник обнуляється і у вас є ще 30 безкоштовних хвилин для поїздки.

Велосипеди Nextbike нові та зручні, проте доволі важкі. Це варто врахувати, якщо на вашому маршруті трапляються сходи або підземні переходи. І тут постає риторичне запитання: чи може працювати сервіс прокату велосипедів у місті, де немає велодоріжок? Наш маршрут пролягав від парку імені Тараса Шевченка до Михайлівської площі та назад через Хрещатик, і половину цієї дороги довелося долати пішки.

Фото: Анна Лисун

Якщо ви обираєте рух тротуаром, потрібно бути готовим до скупчення людей, припаркованих автомобілів, літніх терас, відсутності пологих з’їздів. Крім того, багато часу витрачається на подолання пішохідних переходів. При цьому інтерес киян та гостей міста до сервісу очевидний. За час нашої прогулянки більше п’яти людей звернулося з питаннями про ціни та місця оренди.

Наш маршрут проходив через сім станцій прокату, тому була можливість перевірити, наскільки точно додаток відображає наявність велосипедів. На станціях поблизу Золотих воріт, Софійського та Михайлівського соборів, як і показувала мапа, було пусто. Біля КМДА додаток також точно відображав наявність одного велосипеда. А ось на Майдані Незалежності вийшла плутанина. Одна з парковок була пустою (повинен був стояти один велосипед), на іншій було аж два транспортних засоби (додаток показував нуль). На станції поблизу парку імені Тараса Шевченка стояло на один велосипед більше, ніж було зазначено на мапі.

Завершення поїздки

Щоб повернути велосипед, потрібно залишити його на будь-якій станції, позначеній на мапі, та заблокувати замок (потягнути донизу важіль з червоною наліпкою над заднім колесом). У додатку варто перевірити, чи зник таймер оренди. Історію та остаточну ціну за прокат можна переглянути у відповідному розділі додатку.

Фото: Анна Лисун

До слова, на час тестового періоду гроші з рахунку користувачів не будуть стягуватися автоматично. Після годинної поїздки у нас залишився борг 10 гривень. Закрити його можна поповнивши рахунок у додатку вручну, але додаток приймає платежі з картки виключно розміром 50 гривень. Тобто, для купівлі місячного абонемента потрібно поповнити рахунок чотири рази, а для сезонного – 12 разів. Такий спосіб оплати діє у зв’язку з тестовим періодом, повідомили нам у компанії.

Тестування системи триватиме до 1 грудня цього року. Після його завершення планують збільшити кількість станцій прокату до 300.

https://hmarochos.kiev.ua/2018/08/17/test-redaktsi...

 

Павел Булах

за два тижні -4 вєла...

https://mind.ua/news/20188015-u-kievi-za-2-tizhni-...

Із системи громадського велопрокату Bike sharing, впровадженої в Києві два тижні тому, вкрали 4 велосипеди, один із них згодом знайшли. Про це пише Інтерфакс з посиланням на повідомлення Київської міської державної адміністрації.

«За два тижні роботи системи велопрокату в Києві було вкрадено 4 велосипеди. Один із них знайшли. Крадії зняли з нього колеса. Зірвали всі механізми та готувалися фарбувати раму. Знайшли веломашину на одному з ринків електроніки столиці», – йдеться в повідомленні.

За словами мера Києва Віталія Кличка, столична влада докладе всіх зусиль, щоб запобігти викраденню велосипедів. Самі велосипеди застраховані, але в момент оренди за них відповідає користувач. Вартість кожного велосипеда становить 15 000 грн.

«Кожен велосипед облаштований системою GPS, яка дає змогу відстежити, де цей велосипед розташований. Але, на жаль, випадки крадіжок і вандалізму трапляються. В нас іще є люди, які не хочуть жити в цивілізованому місті. І ми з цим боротимемося. Будемо їх привчати. Були й випадки, коли хотіли вкрасти велосипед, але цих людей затримали», – прокоментував він ситуацію в ефірі телеканалу «Київ».

 

McAron

https://fakty.ictv.ua/ua/ukraine/20180828-zhodnogo...

на Хрещатику спи.здили весь пункт прокату...

 

McAron

Ответ на сообщение пользователя McAron показать

https://fakty.ictv.ua/ua/ukraine/20180828-zhodnogo...

на Хрещатику спи.здили весь пункт прокату...

... і це все дуже сумно...

 

Павел Булах

Ответ на сообщение пользователя Павел Булах показать

... і це все дуже сумно...

на щастя виявилось фейком

https://www.facebook.com/nextbike.kyiv/photos/a.17...

 

McAron

але є ось такі дибіли

https://willbeua.com/cities/takikh-pokidkiv-potrib...

"Таких покидьків потрібно знати в обличчя": заради сміху підлітки втопили орендований байк, фото і відео

 

McAron

елси кому интерестно то тут мы собираем инфу по клубам и мероприятиям по всей Украине https://jampa.cool/aktivnyj-otdyh/kayaki-bajdarki-... заходите

 

IvanOst

Віжбувся вєлопробєг .

https://fakty.ua/308009-golye-na-velosipedah-v-sas...

 

Lampardo Lamperd

Ответ на сообщение пользователя Lampardo Lamperd показать

Віжбувся вєлопробєг .

https://fakty.ua/308009-golye-na-velosipedah-v-sas...

Тема для Ляшка

 

Upiter

Для меня особой разницы нету, какие тормоза, хоть педальные. Наверное, потому что привыкли к совковым велам. Сейчас беспощадно юзаю http://megaindex.com/ru гибрид бергамонт хеликс 9.1. на прямых держит скорость до 35 км/час. на спусках до 50 набирал. У друга брал шоссер карбоновый гайнт, конечно, вещь. И скорость набирает быстрее и держит лучше при тех же усилиях, но посадка другая, нужно привыкнуть и стоимость в полтора раза дороже.

 

Юрий Петров

  • Страницы
  • Все
  • 1
  • ...
  • 19
Мапа сайту Повна версія Оновити