Мапа сайту Повна версія
Зробити ставку з мобільного
У центрі Харкова сталася страшна ДТП: П'ятеро людей загинули, 12 поранені (ФОТО 18+)
  • Страницы
  • 1
  • ...
  • 52
Ответ на сообщение пользователя Stepan75ss показать

Там питання в тому , що вони обоє проїзжали світлофор на забороняючий сигнал . Тобто в цьому -- в них порушення ідентичні . Далі розгляд бути іти залежно від того , яку лінію обере захист . Там у Дронова вже косяків вистачає . У тьолки виявилась дуже сильна позиція для захисту . Хоч вона і дура-дурою , що не симулювала струс мозгу після таких кувирків машини . Мєнт виявився розумнішим -- зразу зліг в лікарню . Його початкові покази вже значно змінились . Раніше він заявляв про недостатню видимість головної дороги ( що є повною брехнею ) і про те , що він хотів повертати ліворуч ( що теж брехня ) .

Сьогодні подився як працює біля дому світофор... мені починає горіти красний а на *другорядній * жовтий через 2 секунди зелений.... на перекресті не разу не бачив аварії...зато біля роботи кожного тижня були аварії(практично кожного разу збивали світофор зараз його високо повісили на проволку а пішохідний повішали на столб 4 метри від перекрестя)... після того як його перепрограмували вже аварії один раз в три місяці..

7.29 Під час роботи світлофорів треба дотримуватися такої послідовності вмикання сигналів:

у транспортних світлофорах типів 1 — 3 — червоний — червоний з жовтим — зелений — жовтий — червоний ... Дозволено застосовувати послідовності: червоний — зелений — жовтий — червоний ..., червоний — жовтий — зелений — жовтий — червоний ...;

у транспортних світлофорах типу 4 — послідовне вмикання червоного й зеленого сигналів відповідно до робочого режиму об'єкта. Світлофори типу 4 можна доповнювати жовтим сигналом у вигляді стрілки й мати таку послідовність: червоний — зелений — жовтий — червоний ...;

у транспортних світлофорах типу 5 — відповідно до режиму роботи світлофорного об'єкта та напрямом руху транспортних засобів громадського користування;

у транспортних світлофорах типів 6 і 7 — поперемінно вмикання двох миготливих сигналів (миготіння одного сигналу в світлофорах виконань Т6.3, Т6.4, Т7.3, Т7.4); у світлофорі виконання Т6.5 при закритому залізничному переїзді — поперемінно вмикання двох миготливих червоних сигналів, при відкритому — миготіння одного місячно-білого сигналу;

частота миготіння сигналів— 1 с;

у пішохідних світлофорах, встановлених на пішохідних переходах, де пропускання транспортних та пішохідних потоків здійснюється в різні такти регулювання (безконфліктне регулювання) — почергове вмикання червоного та зеленого сигналів відповідно до робочого режиму об'єкта. До того ж вмикання зеленого сигналу, який дозволяє рух пішохідного потоку через проїзну частину, повинно бути лише після ввімкнення червоного сигналу для транспортного потоку, який рухався нею. У пішохідних світлофорах, що їх встановлюють на пішохідних переходах, де пропускання транспортних і пішохідних потоків здійснюється одночасно відповідно до Правил дорожнього руху (конфліктне регулювання) — почерговим вмиканням червоного й зеленого сигналів відповідно до робочого режиму об'єкта.

7.30 Режим роботи світлофорної сигналізації з використовуванням транспортних світлофорів типів 1—З і пішохідних світлофорів повинен передбачати миготіння зеленого сигналу протягом 3 с безпосередньо перед вимкненням, а також нижнього місячно-білого сигналу у світлофорах типу 5.

Частота миготіння сигналів — 1 с.

7.31 Проміжок часу, необхідний для перетинання пішоходами проїзної частини (tпіш), розраховують за формулою:

tпіш = B / Vпіш + 5 , (4)

а його структура має такі проміжки часу циклу світлофорного регулювання:

tпіш = tзел + tзм + tпр , звідки tзел = tпіш - tзм – tпр , (5)

де В - ширина проїзної частини у місці переходу (м);

Vпіш — швидкість пішоходів на переході (1,3 м/с);

tпіш — тривалість зеленого сигналу для пішоходів;

tзм — тривалість миготіння зеленого сигналу (3 с);

tпр — проміжок часу перехідного інтервалу між закінченням миготіння зеленого сигналу для пішоходів та початком зеленого сигналу конфліктного напрямку, але не повинна перевищувати 5 с (тобто повинна мати одне із таких значень: 3; 4 або 5 с).

Ответ на сообщение пользователя Stepan75ss показать

Доречі , на цій фотці прекрасно видно , де була стара стоп-лінія для Туарега . https://www.google.com.ua/maps/@49.9932006,36.2314...

а...вот почему этот дятел на жёлтый поехал, он видно по пешеходному переходу тронулся, хотя тот на 2-3 секунды раньше запрещает пешеходам выходить

 

alex(kiev)

пешеходному переходу тронулся= пешеходному светофору тронулся

 

alex(kiev)

Ответ на сообщение пользователя alex(kiev) показать

а...вот почему этот дятел на жёлтый поехал, он видно по пешеходному переходу тронулся, хотя тот на 2-3 секунды раньше запрещает пешеходам выходить

Там підземний перехід))) ти хоч відео подивись.

 

rvv1

Ответ на сообщение пользователя rvv1 показать

Там підземний перехід))) ти хоч відео подивись.

Не, там люди по светофору переходят

Подземный переход - туда не выходит. В этом плане у любого водилы. который хоть чуть знает этот перекресток. сразу ахуевающий вопрос в голове: Как там можно было так лететь?!

 

ПБН

Ответ на сообщение пользователя alex(kiev) показать

пешеходному переходу тронулся= пешеходному светофору тронулся

Я не помню точно, но не факт, что пешеходный светофор работает так же как и светофор для таурега. Таурегу может быть зеленый, а пешеходам. которые в том же направлении хотят перейти - красный

 

ПБН

Кто там с экспертами общался: то что чел под кайфом или с промилями - ни как не перекладывает на него всю вину. если второй участник тож нарушил ПДД?

 

ПБН

Ответ на сообщение пользователя rvv1 показать

Там підземний перехід))) ти хоч відео подивись.

какой в опу подземный?))) под Пузатой хатой слева смотри...водитель Туарега смотрел на пешеходный светофор

 

alex(kiev)

Ответ на сообщение пользователя ПБН показать

Кто там с экспертами общался: то что чел под кайфом или с промилями - ни как не перекладывает на него всю вину. если второй участник тож нарушил ПДД?

конечно ни как...просто синьки всегда являлась отягчающим и всё

 

alex(kiev)

Ответ на сообщение пользователя Stepan75ss показать

Я вже писав, що не зовсім згідний з експертом . Але це професіонал , який часто виїзжає на аварії, і який часто дає покази в суді . Його слова -- якщо буде доведено, що ОБОЄ порушували Правила в частині регулювання руху світлофором , то знак "дати дорогу" для Туарега буде мати велике значення . І для цього не треба багато -- тільки заключення експерта , чи міг бачити водій Туарега сигнали ОСНОВНОГО світлофора з місця своєї зупинки . А далі -- робота адвокатів .

"то знак "дати дорогу" для Туарега буде мати велике значення"

Це тобі твій "експерт" таке сказав? )))))

Пісец, ти хоча б правила почитай... Відкрию тобі велику таємницю, той знак діє ТІЛЬКИ у випадку, коли світлофор не працює... )

 

Ruslan

Ответ на сообщение пользователя Stepan75ss показать

Я вже писав, що не зовсім згідний з експертом . Але це професіонал , який часто виїзжає на аварії, і який часто дає покази в суді . Його слова -- якщо буде доведено, що ОБОЄ порушували Правила в частині регулювання руху світлофором , то знак "дати дорогу" для Туарега буде мати велике значення . І для цього не треба багато -- тільки заключення експерта , чи міг бачити водій Туарега сигнали ОСНОВНОГО світлофора з місця своєї зупинки . А далі -- робота адвокатів .

то знак "дати дорогу" для Туарега буде мати велике значення . І для цього не треба багато -- тільки заключення експерта

эксперт идиот.

1. регулировщик

2. светофор если нет п.1

3. знаки если нет пп1,2

4. по правилу помехи справа еслинет пп1,2,3

открывай правила, читай.

тут пункт 2. какой нахуй знак "уступить дорогу"?

 

Olegechek

Ответ на сообщение пользователя Olegechek показать

то знак "дати дорогу" для Туарега буде мати велике значення . І для цього не треба багато -- тільки заключення експерта

эксперт идиот.

1. регулировщик

2. светофор если нет п.1

3. знаки если нет пп1,2

4. по правилу помехи справа еслинет пп1,2,3

открывай правила, читай.

тут пункт 2. какой нахуй знак "уступить дорогу"?

А потім ти в судах офігіваєш, бо є такі иксперти, які крутять закон як їм до вподоби. І потім вже ти доказуй, що не дурак

 

Ruslan

І що найгірше, що, сідячи по словам Степана, цей иксперт виступає икспертом в судах. Ось така куйня малята у нас. Це із серії "була б людина, а стаття знайдеться"

 

Ruslan

эксперт уровня Венглинского или Нагорняка в футболе...

 

Olegechek

Ответ на сообщение пользователя Olegechek показать

эксперт уровня Венглинского или Нагорняка в футболе...

Я правда дуже надіюсь, що тут Степан додумав/прибрехав і в оригіналі було "закінчував маневр". Інакше це просто клініка...

 

Ruslan

Ответ на сообщение пользователя Ruslan показать

А потім ти в судах офігіваєш, бо є такі иксперти, які крутять закон як їм до вподоби. І потім вже ти доказуй, що не дурак

ага...

получается что правила, то такэ. можно из контекста вырвать, обыграть, дураком сделать.

 

Olegechek

Ответ на сообщение пользователя Stepan75ss показать

Можна все перехрестя обдивитись досконало . Просто клікай на дорогу і камера зрушиться . Це вигляд зі сторони Зайцевої https://www.google.com.ua/maps/@49.9929806,36.2320...

Степа, когда висит рабочий светофор знаки приоритета похуй. Примерно то же самое но немного другими словами написано и в правилах. Ты ж вроде их хорошо знаешь.

 

chila

Ответ на сообщение пользователя Ruslan показать

І що найгірше, що, сідячи по словам Степана, цей иксперт виступає икспертом в судах. Ось така куйня малята у нас. Це із серії "була б людина, а стаття знайдеться"

101 % тему треба закривати... Степан *не збрихав* в нас так є я йому вірю на всі 100% є знайомі які в таку фігню попадали ..

Ответ на сообщение пользователя chila показать

Степа, когда висит рабочий светофор знаки приоритета похуй. Примерно то же самое но немного другими словами написано и в правилах. Ты ж вроде их хорошо знаешь.

Читай уважно що він написав ...опреділять що по світофору винних знайти не можливо і цей пункт відкидають...в діло йде другорядна дорога..... це якщо гроші платишь ...якщо не платиш то ти прав на всі 100%

За гроші ще не приймуть в мене сусідка судиться за свій забор на дачі який їй спиляли довго розповідати ну це повний пиздець вже судить 5 років і було рішення судів а там дають опеляцію і забор вже не мають права ставить 5 років.....

Їй посовітували поставити забор і найняти охорону службу за 5 тис в місяць.. вона вже тисяч 30 віднесла і не має кінців...

Но-но ! Ви на дядю Стьопу не наїзжайте ! Я ж писав, що не зовсім згідний з експертом . Але факт лишається фактом -- знак "дати дорогу" ( по його словам ) може мати дуже велике значення , якщо буде доведено обопільне порушення Правил в частині користування сигналами світлофора . Тут все залежить від адвокатів мєнта, яку саме лінію вони виберуть для захисту . І не треба корчити з себе суперзнавців , принижуючи когось . Там куча різних нюансів в цій справі , і діло може розглядатись пів-року, а може і більше . Тут всі спеціалісти в Бункері , але ще недавно більшість цих "спеціалістів" взагалі кричали шо "уася дронов савсем ніванават" .

 

Stepan75ss

Ответ на сообщение пользователя Металлист-Днепр 0-6 показать

Степан я прочитав і все зрозумів..... ми автошколі не тому вчимо....))

А для Лексуса як опріділити що то головна дорога цікаво там є знак що то головна дорога( чи вже за ніч повішали)...... я в Одесі я знака що це головна дорога практично не бачу...))

Цікаво на місці подивитись... за Харків не скажу не знаю

Звичайно, що не тому вчите))

Бо прийде "иксперд" і скаже, що якщо водій забив хуй на сигнали регулювальника, то він має керуватись сигналами світлофора, а якщо забив хуй на світлофор, то він має зважати на знаки пріоритету, а якщо і на знаки забив, то тоді їхати по правилах проїзду нерегульованих перехресть рівнозначних доріг. І тоді якщо він по останньому правила не порушив, то він молодець! А на те, коли які правила діють, та і взагалі на ПДР, можна забити хуй!

 

SFox

Ответ на сообщение пользователя Металлист-Днепр 0-6 показать

101 % тему треба закривати... Степан *не збрихав* в нас так є я йому вірю на всі 100% є знайомі які в таку фігню попадали ..

Ця фігня - це нівелювання ПДР. І дуже схоже на банальний "розвод" зі сторони прокурорів/адвокатів/судді. Або просто банальний правовий нігілізм зі сторони судових для "відмазування" мажорів

 

Ruslan

Ответ на сообщение пользователя Stepan75ss показать

Но-но ! Ви на дядю Стьопу не наїзжайте ! Я ж писав, що не зовсім згідний з експертом . Але факт лишається фактом -- знак "дати дорогу" ( по його словам ) може мати дуже велике значення , якщо буде доведено обопільне порушення Правил в частині користування сигналами світлофора . Тут все залежить від адвокатів мєнта, яку саме лінію вони виберуть для захисту . І не треба корчити з себе суперзнавців , принижуючи когось . Там куча різних нюансів в цій справі , і діло може розглядатись пів-року, а може і більше . Тут всі спеціалісти в Бункері , але ще недавно більшість цих "спеціалістів" взагалі кричали шо "уася дронов савсем ніванават" .

дуже схоже на те, що твій иксперд любить займатись такими справами, де можна непогано підзаробити.

Може він підкріпити конкретними статтями, де говориться, що "доведено обопільне порушення Правил в частині користування сигналами світлофора" і тоді "може мати дуже велике значення"?

Чи то просто для "розводу" людей на гроші???

 

Ruslan

тільки в нашій країні є закони, а є люди, які вміють їх "ПРавильно" читати... І правий той, хто "ПРавильніше" їх читає...

 

Ruslan

Ответ на сообщение пользователя Ruslan показать

Ця фігня - це нівелювання ПДР. І дуже схоже на банальний "розвод" зі сторони прокурорів/адвокатів/судді. Або просто банальний правовий нігілізм зі сторони судових для "відмазування" мажорів

Однозначно банальний розвод. Подивившись відео, я ні на грамульку не сумнівався, що дронову буде підозра. В таких справах можна роками доїти обидві сторони. Я навіть впевнений, що на даному етапі ніхто нічого не платив. Зараз прокуратура і мусора не підкупні. Все бкде пізніше, коли народ потихеньку забуде. Такі справи, це джекпот бля мусорів. На даному етапі головне предявити по максимуму.

 

Romasanta

https://www.obozrevatel.com/crime/smertelnoe-dtp-v...

Всё верно чувак сказал,так и будет..

 

maxx

Ответ на сообщение пользователя maxx показать

https://www.obozrevatel.com/crime/smertelnoe-dtp-v...

Всё верно чувак сказал,так и будет..

А если так не будет?

 

alex(kiev)

Ответ на сообщение пользователя alex(kiev) показать

А если так не будет?

Это очень врядли....,1%!

 

maxx

Рассмотрение дела по резонансному ДТП на улице Сумской в Харькове в судах разных инстанций может растянуться на долгие годы.

Такое предположение в эфире ObozTV выразил автоюрист Богдан Глядык.

"Если мы говорим о развитии этого дела до решения суда, которое вступит в силу, то это может быть очень долго. То есть, сейчас это первая инстанция, апелляция, кассация, могут вернуть на новое рассмотрение. Я могу предположить, что такое развитие событий вполне реально. Обещают следователи, что до конца месяца передадут дело в суд, то есть, будет обвинительный акт по каждому подозреваемому. Посмотрим, как будет. Но вообще дело может рассматриваться очень долго. Могут быть месяцы, а могут быть и годы", - считает Глядык.

При этом он признал, что само расследование прошло достаточно быстро.

"Я думаю, что здесь резонанс повлиял на это дело. Дела, которые квалифицируются по ч.1 (ст.286. - Ред) – это средней тяжести травмы, они могут расследоваться год и больше. В данном случае резонанс сыграл свою роль, быстро объявили подозрение всем участникам. Даже с учетом того, что всего пару дней назад вручили подозрение второму участнику", - подчеркнул юрист.

Также адвокат предположил, что дело будет базироваться на автотехнических экспертизах и на основе видеозаписей с места ДТП.

http://kriminal.tv/news/strashnoe_dtp_v_harkove_su...

  • Страницы
  • 1
  • ...
  • 52
Мапа сайту Повна версія Оновити