Сьогодні подився як працює біля дому світофор... мені починає горіти красний а на *другорядній * жовтий через 2 секунди зелений.... на перекресті не разу не бачив аварії...зато біля роботи кожного тижня були аварії(практично кожного разу збивали світофор зараз його високо повісили на проволку а пішохідний повішали на столб 4 метри від перекрестя)... після того як його перепрограмували вже аварії один раз в три місяці..
7.29 Під час роботи світлофорів треба дотримуватися такої послідовності вмикання сигналів:
у транспортних світлофорах типів 1 — 3 — червоний — червоний з жовтим — зелений — жовтий — червоний ... Дозволено застосовувати послідовності: червоний — зелений — жовтий — червоний ..., червоний — жовтий — зелений — жовтий — червоний ...;
у транспортних світлофорах типу 4 — послідовне вмикання червоного й зеленого сигналів відповідно до робочого режиму об'єкта. Світлофори типу 4 можна доповнювати жовтим сигналом у вигляді стрілки й мати таку послідовність: червоний — зелений — жовтий — червоний ...;
у транспортних світлофорах типу 5 — відповідно до режиму роботи світлофорного об'єкта та напрямом руху транспортних засобів громадського користування;
у транспортних світлофорах типів 6 і 7 — поперемінно вмикання двох миготливих сигналів (миготіння одного сигналу в світлофорах виконань Т6.3, Т6.4, Т7.3, Т7.4); у світлофорі виконання Т6.5 при закритому залізничному переїзді — поперемінно вмикання двох миготливих червоних сигналів, при відкритому — миготіння одного місячно-білого сигналу;
частота миготіння сигналів— 1 с;
у пішохідних світлофорах, встановлених на пішохідних переходах, де пропускання транспортних та пішохідних потоків здійснюється в різні такти регулювання (безконфліктне регулювання) — почергове вмикання червоного та зеленого сигналів відповідно до робочого режиму об'єкта. До того ж вмикання зеленого сигналу, який дозволяє рух пішохідного потоку через проїзну частину, повинно бути лише після ввімкнення червоного сигналу для транспортного потоку, який рухався нею. У пішохідних світлофорах, що їх встановлюють на пішохідних переходах, де пропускання транспортних і пішохідних потоків здійснюється одночасно відповідно до Правил дорожнього руху (конфліктне регулювання) — почерговим вмиканням червоного й зеленого сигналів відповідно до робочого режиму об'єкта.
7.30 Режим роботи світлофорної сигналізації з використовуванням транспортних світлофорів типів 1—З і пішохідних світлофорів повинен передбачати миготіння зеленого сигналу протягом 3 с безпосередньо перед вимкненням, а також нижнього місячно-білого сигналу у світлофорах типу 5.
Частота миготіння сигналів — 1 с.
7.31 Проміжок часу, необхідний для перетинання пішоходами проїзної частини (tпіш), розраховують за формулою:
tпіш = B / Vпіш + 5 , (4)
а його структура має такі проміжки часу циклу світлофорного регулювання:
tпіш = tзел + tзм + tпр , звідки tзел = tпіш - tзм – tпр , (5)
де В - ширина проїзної частини у місці переходу (м);
Vпіш — швидкість пішоходів на переході (1,3 м/с);
tпіш — тривалість зеленого сигналу для пішоходів;
tзм — тривалість миготіння зеленого сигналу (3 с);
tпр — проміжок часу перехідного інтервалу між закінченням миготіння зеленого сигналу для пішоходів та початком зеленого сигналу конфліктного напрямку, але не повинна перевищувати 5 с (тобто повинна мати одне із таких значень: 3; 4 або 5 с).
Ответ на сообщение пользователя Stepan75ss
“ Доречі , на цій фотці прекрасно видно , де була стара стоп-лінія для Туарега . https://www.google.com.ua/maps/@49.9932006,36.2314... ”
а...вот почему этот дятел на жёлтый поехал, он видно по пешеходному переходу тронулся, хотя тот на 2-3 секунды раньше запрещает пешеходам выходить
пешеходному переходу тронулся= пешеходному светофору тронулся
Ответ на сообщение пользователя alex(kiev)
“ а...вот почему этот дятел на жёлтый поехал, он видно по пешеходному переходу тронулся, хотя тот на 2-3 секунды раньше запрещает пешеходам выходить ”
Там підземний перехід))) ти хоч відео подивись.
Ответ на сообщение пользователя rvv1
“ Там підземний перехід))) ти хоч відео подивись. ”
Не, там люди по светофору переходят
Подземный переход - туда не выходит. В этом плане у любого водилы. который хоть чуть знает этот перекресток. сразу ахуевающий вопрос в голове: Как там можно было так лететь?!
Ответ на сообщение пользователя alex(kiev)
“ пешеходному переходу тронулся= пешеходному светофору тронулся ”
Я не помню точно, но не факт, что пешеходный светофор работает так же как и светофор для таурега. Таурегу может быть зеленый, а пешеходам. которые в том же направлении хотят перейти - красный
Кто там с экспертами общался: то что чел под кайфом или с промилями - ни как не перекладывает на него всю вину. если второй участник тож нарушил ПДД?
Ответ на сообщение пользователя rvv1
“ Там підземний перехід))) ти хоч відео подивись. ”
какой в опу подземный?))) под Пузатой хатой слева смотри...водитель Туарега смотрел на пешеходный светофор
Ответ на сообщение пользователя ПБН
“ Кто там с экспертами общался: то что чел под кайфом или с промилями - ни как не перекладывает на него всю вину. если второй участник тож нарушил ПДД? ”
конечно ни как...просто синьки всегда являлась отягчающим и всё
Ответ на сообщение пользователя Stepan75ss
“ Я вже писав, що не зовсім згідний з експертом . Але це професіонал , який часто виїзжає на аварії, і який часто дає покази в суді . Його слова -- якщо буде доведено, що ОБОЄ порушували Правила в частині регулювання руху світлофором , то знак "дати дорогу" для Туарега буде мати велике значення . І для цього не треба багато -- тільки заключення експерта , чи міг бачити водій Туарега сигнали ОСНОВНОГО світлофора з місця своєї зупинки . А далі -- робота адвокатів . ”
"то знак "дати дорогу" для Туарега буде мати велике значення"
Це тобі твій "експерт" таке сказав? )))))
Пісец, ти хоча б правила почитай... Відкрию тобі велику таємницю, той знак діє ТІЛЬКИ у випадку, коли світлофор не працює... )
Ответ на сообщение пользователя Stepan75ss
“ Я вже писав, що не зовсім згідний з експертом . Але це професіонал , який часто виїзжає на аварії, і який часто дає покази в суді . Його слова -- якщо буде доведено, що ОБОЄ порушували Правила в частині регулювання руху світлофором , то знак "дати дорогу" для Туарега буде мати велике значення . І для цього не треба багато -- тільки заключення експерта , чи міг бачити водій Туарега сигнали ОСНОВНОГО світлофора з місця своєї зупинки . А далі -- робота адвокатів . ”
то знак "дати дорогу" для Туарега буде мати велике значення . І для цього не треба багато -- тільки заключення експерта
эксперт идиот.
1. регулировщик
2. светофор если нет п.1
3. знаки если нет пп1,2
4. по правилу помехи справа еслинет пп1,2,3
открывай правила, читай.
тут пункт 2. какой нахуй знак "уступить дорогу"?
Ответ на сообщение пользователя Olegechek
“ то знак "дати дорогу" для Туарега буде мати велике значення . І для цього не треба багато -- тільки заключення експерта
эксперт идиот.
1. регулировщик
2. светофор если нет п.1
3. знаки если нет пп1,2
4. по правилу помехи справа еслинет пп1,2,3
открывай правила, читай.
тут пункт 2. какой нахуй знак "уступить дорогу"? ”
А потім ти в судах офігіваєш, бо є такі иксперти, які крутять закон як їм до вподоби. І потім вже ти доказуй, що не дурак
І що найгірше, що, сідячи по словам Степана, цей иксперт виступає икспертом в судах. Ось така куйня малята у нас. Це із серії "була б людина, а стаття знайдеться"
эксперт уровня Венглинского или Нагорняка в футболе...
Ответ на сообщение пользователя Olegechek
“ эксперт уровня Венглинского или Нагорняка в футболе... ”
Я правда дуже надіюсь, що тут Степан додумав/прибрехав і в оригіналі було "закінчував маневр". Інакше це просто клініка...
Ответ на сообщение пользователя Ruslan
“ А потім ти в судах офігіваєш, бо є такі иксперти, які крутять закон як їм до вподоби. І потім вже ти доказуй, що не дурак ”
ага...
получается что правила, то такэ. можно из контекста вырвать, обыграть, дураком сделать.
Ответ на сообщение пользователя Stepan75ss
“ Можна все перехрестя обдивитись досконало . Просто клікай на дорогу і камера зрушиться . Це вигляд зі сторони Зайцевої https://www.google.com.ua/maps/@49.9929806,36.2320... ”
Степа, когда висит рабочий светофор знаки приоритета похуй. Примерно то же самое но немного другими словами написано и в правилах. Ты ж вроде их хорошо знаешь.
Ответ на сообщение пользователя Ruslan
“ І що найгірше, що, сідячи по словам Степана, цей иксперт виступає икспертом в судах. Ось така куйня малята у нас. Це із серії "була б людина, а стаття знайдеться" ”
101 % тему треба закривати... Степан *не збрихав* в нас так є я йому вірю на всі 100% є знайомі які в таку фігню попадали ..
Ответ на сообщение пользователя chila
“ Степа, когда висит рабочий светофор знаки приоритета похуй. Примерно то же самое но немного другими словами написано и в правилах. Ты ж вроде их хорошо знаешь. ”
Читай уважно що він написав ...опреділять що по світофору винних знайти не можливо і цей пункт відкидають...в діло йде другорядна дорога..... це якщо гроші платишь ...якщо не платиш то ти прав на всі 100%
За гроші ще не приймуть в мене сусідка судиться за свій забор на дачі який їй спиляли довго розповідати ну це повний пиздець вже судить 5 років і було рішення судів а там дають опеляцію і забор вже не мають права ставить 5 років.....
Їй посовітували поставити забор і найняти охорону службу за 5 тис в місяць.. вона вже тисяч 30 віднесла і не має кінців...
Но-но ! Ви на дядю Стьопу не наїзжайте ! Я ж писав, що не зовсім згідний з експертом . Але факт лишається фактом -- знак "дати дорогу" ( по його словам ) може мати дуже велике значення , якщо буде доведено обопільне порушення Правил в частині користування сигналами світлофора . Тут все залежить від адвокатів мєнта, яку саме лінію вони виберуть для захисту . І не треба корчити з себе суперзнавців , принижуючи когось . Там куча різних нюансів в цій справі , і діло може розглядатись пів-року, а може і більше . Тут всі спеціалісти в Бункері , але ще недавно більшість цих "спеціалістів" взагалі кричали шо "уася дронов савсем ніванават" .
Ответ на сообщение пользователя Металлист-Днепр 0-6
“ Степан я прочитав і все зрозумів..... ми автошколі не тому вчимо....))
А для Лексуса як опріділити що то головна дорога цікаво там є знак що то головна дорога( чи вже за ніч повішали)...... я в Одесі я знака що це головна дорога практично не бачу...))
Цікаво на місці подивитись... за Харків не скажу не знаю ”
Звичайно, що не тому вчите))
Бо прийде "иксперд" і скаже, що якщо водій забив хуй на сигнали регулювальника, то він має керуватись сигналами світлофора, а якщо забив хуй на світлофор, то він має зважати на знаки пріоритету, а якщо і на знаки забив, то тоді їхати по правилах проїзду нерегульованих перехресть рівнозначних доріг. І тоді якщо він по останньому правила не порушив, то він молодець! А на те, коли які правила діють, та і взагалі на ПДР, можна забити хуй!
Ответ на сообщение пользователя Металлист-Днепр 0-6
“ 101 % тему треба закривати... Степан *не збрихав* в нас так є я йому вірю на всі 100% є знайомі які в таку фігню попадали .. ”
Ця фігня - це нівелювання ПДР. І дуже схоже на банальний "розвод" зі сторони прокурорів/адвокатів/судді. Або просто банальний правовий нігілізм зі сторони судових для "відмазування" мажорів
Ответ на сообщение пользователя Stepan75ss
“ Но-но ! Ви на дядю Стьопу не наїзжайте ! Я ж писав, що не зовсім згідний з експертом . Але факт лишається фактом -- знак "дати дорогу" ( по його словам ) може мати дуже велике значення , якщо буде доведено обопільне порушення Правил в частині користування сигналами світлофора . Тут все залежить від адвокатів мєнта, яку саме лінію вони виберуть для захисту . І не треба корчити з себе суперзнавців , принижуючи когось . Там куча різних нюансів в цій справі , і діло може розглядатись пів-року, а може і більше . Тут всі спеціалісти в Бункері , але ще недавно більшість цих "спеціалістів" взагалі кричали шо "уася дронов савсем ніванават" . ”
дуже схоже на те, що твій иксперд любить займатись такими справами, де можна непогано підзаробити.
Може він підкріпити конкретними статтями, де говориться, що "доведено обопільне порушення Правил в частині користування сигналами світлофора" і тоді "може мати дуже велике значення"?
Чи то просто для "розводу" людей на гроші???
тільки в нашій країні є закони, а є люди, які вміють їх "ПРавильно" читати... І правий той, хто "ПРавильніше" їх читає...
Ответ на сообщение пользователя Ruslan
“ Ця фігня - це нівелювання ПДР. І дуже схоже на банальний "розвод" зі сторони прокурорів/адвокатів/судді. Або просто банальний правовий нігілізм зі сторони судових для "відмазування" мажорів ”
Однозначно банальний розвод. Подивившись відео, я ні на грамульку не сумнівався, що дронову буде підозра. В таких справах можна роками доїти обидві сторони. Я навіть впевнений, що на даному етапі ніхто нічого не платив. Зараз прокуратура і мусора не підкупні. Все бкде пізніше, коли народ потихеньку забуде. Такі справи, це джекпот бля мусорів. На даному етапі головне предявити по максимуму.
https://www.obozrevatel.com/crime/smertelnoe-dtp-v...
Всё верно чувак сказал,так и будет..
Ответ на сообщение пользователя maxx
“ https://www.obozrevatel.com/crime/smertelnoe-dtp-v...
Всё верно чувак сказал,так и будет.. ”
А если так не будет?
Рассмотрение дела по резонансному ДТП на улице Сумской в Харькове в судах разных инстанций может растянуться на долгие годы.
Такое предположение в эфире ObozTV выразил автоюрист Богдан Глядык.
"Если мы говорим о развитии этого дела до решения суда, которое вступит в силу, то это может быть очень долго. То есть, сейчас это первая инстанция, апелляция, кассация, могут вернуть на новое рассмотрение. Я могу предположить, что такое развитие событий вполне реально. Обещают следователи, что до конца месяца передадут дело в суд, то есть, будет обвинительный акт по каждому подозреваемому. Посмотрим, как будет. Но вообще дело может рассматриваться очень долго. Могут быть месяцы, а могут быть и годы", - считает Глядык.
При этом он признал, что само расследование прошло достаточно быстро.
"Я думаю, что здесь резонанс повлиял на это дело. Дела, которые квалифицируются по ч.1 (ст.286. - Ред) – это средней тяжести травмы, они могут расследоваться год и больше. В данном случае резонанс сыграл свою роль, быстро объявили подозрение всем участникам. Даже с учетом того, что всего пару дней назад вручили подозрение второму участнику", - подчеркнул юрист.
Также адвокат предположил, что дело будет базироваться на автотехнических экспертизах и на основе видеозаписей с места ДТП.
Ответ на сообщение пользователя Stepan75ss
“ Там питання в тому , що вони обоє проїзжали світлофор на забороняючий сигнал . Тобто в цьому -- в них порушення ідентичні . Далі розгляд бути іти залежно від того , яку лінію обере захист . Там у Дронова вже косяків вистачає . У тьолки виявилась дуже сильна позиція для захисту . Хоч вона і дура-дурою , що не симулювала струс мозгу після таких кувирків машини . Мєнт виявився розумнішим -- зразу зліг в лікарню . Його початкові покази вже значно змінились . Раніше він заявляв про недостатню видимість головної дороги ( що є повною брехнею ) і про те , що він хотів повертати ліворуч ( що теж брехня ) . ”