Ответ на сообщение пользователя elcharro
“ Насчет их ассортимента ты загнул. У них он ограничен, пристутствует самое необходимое и дешевое.У нас в городе штук 30 АТБ и при этом успешно работают 2 сети местных бизнесменов по 8 супермаркетов. Хотя цены там повыше но ассортимент получше плюс они могут отпускать товар по весу а не упаковочками как в АТБ.Людям это нравится ”
У АТБ є декілька типів магазинів і всі вони різняться розміром. асортиментом та попитом. Так, їх асортимент(навіть повний) дещо гірше ніж у Dmart(але ціни в дмарт зовсім дикі), , але ж формат мережі теж відрізняється.
Також є АТБ, де товар можна купувати на вагу, і не тільки овочі та фрукти.
Ответ на сообщение пользователя Stepan75ss
“ У нас на весь Ковель ( 70 тис населення ) всього 2 супермаркета АТБ . Більше ніяких великих мереж нема . Тільки місцеві -- Салют , Наш край , 23/7 , Екомаркет ... Є де розвернутись . ”
На 70 тисяч населення по плану розвитку АТБ має бути в середньому 4-5 магазинів. Але все залежить від регіону, поширення та купівельної спроможності населення.
Ответ на сообщение пользователя elcharro
“ Насчет их ассортимента ты загнул. У них он ограничен, пристутствует самое необходимое и дешевое.У нас в городе штук 30 АТБ и при этом успешно работают 2 сети местных бизнесменов по 8 супермаркетов. Хотя цены там повыше но ассортимент получше плюс они могут отпускать товар по весу а не упаковочками как в АТБ.Людям это нравится ”
АТБ тоже по весу отпускает
Ответ на сообщение пользователя Stepan75ss
“ Скажу чесно , як би це не звучало , але я поважаю АТБ . Їх власники , чи не єдині в Україні , почали розвивати концепцію доступного супермаркета з великим асортиментом і доступними цінами . Але їм потрібен конкурент , який би їх заставляв працювати ще краще . Закони ринка ніхто не відміняв . ”
в Кремні прищемили атб крєпко одного часу, відкривали маркети прямо через дорогу, і давили цінами. Є в нас тут дописувач звідти , кращє може розказать.
тепер ці макети долізли і до нас, де вони відкриваються, роздрібні магазини поряд закриваються.
https://biz.liga.net/all/prodovolstvie/article/atb...
Здесь пишут, что б быстро не ждали, возможно через несколько лет
Ответ на сообщение пользователя ПБН
“ https://biz.liga.net/all/prodovolstvie/article/atb...
Здесь пишут, что б быстро не ждали, возможно через несколько лет ”
це означає, що ми рухаємося у бік крізи
і кріза, виявляється, далеко нє скрєсла...
Ответ на сообщение пользователя Lampardo Lamperd
“ в Кремні прищемили атб крєпко одного часу, відкривали маркети прямо через дорогу, і давили цінами. Є в нас тут дописувач звідти , кращє може розказать.
тепер ці макети долізли і до нас, де вони відкриваються, роздрібні магазини поряд закриваються. ”
Не витримують конкуренції? Чи не хочуть зменшати націнки?
Ответ на сообщение пользователя basque
“ Не витримують конкуренції? Чи не хочуть зменшати націнки? ”
Жоден пп-шний магазин не потягається демпінгом з мережевим магазином.
Ответ на сообщение пользователя SFox
“ Жоден пп-шний магазин не потягається демпінгом з мережевим магазином. ”
Никто умышлено не давит ценами мелочь.Поначалу были у многих магазинов паника когда рядом отрывался новый АТБ. Потом они перестроились. и сохранили покупателей. Берт не ценами а другим ассортиментом, обслуживанием.И кто в нашем городе годами ходит в Сильпо илиместную сеть Малинки не идут в АТБ.Я работал с АТБ. Так они из 120 наименований продукции национального производителя брали 10. Другие сети по 80-90 позиций.
Ответ на сообщение пользователя elcharro
“ Никто умышлено не давит ценами мелочь.Поначалу были у многих магазинов паника когда рядом отрывался новый АТБ. Потом они перестроились. и сохранили покупателей. Берт не ценами а другим ассортиментом, обслуживанием.И кто в нашем городе годами ходит в Сильпо илиместную сеть Малинки не идут в АТБ.Я работал с АТБ. Так они из 120 наименований продукции национального производителя брали 10. Другие сети по 80-90 позиций. ”
Це очевидно. Мережі демпінгують одна одну, а маленькі магазини таких цінових воєн ппосто не стягують. Тому і виживають з малих лише ті, хто може конкурувати асортиментом, свіжістю, сервісом, або кращим розташуванням.
"Так они из 120 наименований продукции национального производителя брали 10" - Тому що переважна більшість магазинів АТБ - це дискаунтери.
Ответ на сообщение пользователя elcharro
“ Никто умышлено не давит ценами мелочь.Поначалу были у многих магазинов паника когда рядом отрывался новый АТБ. Потом они перестроились. и сохранили покупателей. Берт не ценами а другим ассортиментом, обслуживанием.И кто в нашем городе годами ходит в Сильпо илиместную сеть Малинки не идут в АТБ.Я работал с АТБ. Так они из 120 наименований продукции национального производителя брали 10. Другие сети по 80-90 позиций. ”
Интересно, почему Сильпо не может те же цены держать на тот же ассортимент что в АТБ? В Днепре сравнивал товары от одного и того же производителя и у Сильпо наценка на 30% больше, например на молочку, крупы.
Если взять огромный циркуль и обвести вокруг моего дома круг в 1 км, то в этом радиусе я насчитал 8 АТБ, 4 Варуса, Сильпо, а народ все равно ходит в маленькие магазинчики, потому как там качество, а не гавно АТБшное, особенно под маркой "Твій вибір", "Рошен" или что то такое наподобие. Если зайдут немцы и дадут по щам этим охуевшим мразям, только за, обеими руками.
Ответ на сообщение пользователя basque
“ Интересно, почему Сильпо не может те же цены держать на тот же ассортимент что в АТБ? В Днепре сравнивал товары от одного и того же производителя и у Сильпо наценка на 30% больше, например на молочку, крупы. ”
А звідки ти знаєш в кого яка націнка?) Це, взагалі-то, комерційна таємниця в кожній компанії)
Ответ на сообщение пользователя Санело
“ Если взять огромный циркуль и обвести вокруг моего дома круг в 1 км, то в этом радиусе я насчитал 8 АТБ, 4 Варуса, Сильпо, а народ все равно ходит в маленькие магазинчики, потому как там качество, а не гавно АТБшное, особенно под маркой "Твій вибір", "Рошен" или что то такое наподобие. Если зайдут немцы и дадут по щам этим охуевшим мразям, только за, обеими руками. ”
І на ринки, і на ярмарки народ продовжує ходити. Кожен вибирає своє в залежності від власних пріоритетів - кому ринок, кому АТБ, кому Сільпо, а кому магазинчик під домом. Ще один гравець на ринку - завжди добре, чим сильніша конкуренція тим більше виграє кінцевий споживач.
Ответ на сообщение пользователя SFox
“ А звідки ти знаєш в кого яка націнка?) Це, взагалі-то, комерційна таємниця в кожній компанії) ”
Поскольку закупаются сетевики по оптовым ценам + - по одной цене, есть конечно система бонусов за лояльную рекламу, но это впорядке исключений. Ну ладно, пусть не наценка, а цена, потребителю это неважно, его же не интересует закупочная цена.
Ответ на сообщение пользователя SFox
“ І на ринки, і на ярмарки народ продовжує ходити. Кожен вибирає своє в залежності від власних пріоритетів - кому ринок, кому АТБ, кому Сільпо, а кому магазинчик під домом. Ще один гравець на ринку - завжди добре, чим сильніша конкуренція тим більше виграє кінцевий споживач. ”
Проблема в том, что не в мегаполисах один ширпотреб продают пусть и в разных магазинах, найти нормальный чай/кофе это нужно все подворотни облазить или только через интернет. Раньше майонез Helmans нидерландский продавали отменного качества, затем стали Польшу гнать пересоленное фуфло даже в Метро и так во всём.
Ответ на сообщение пользователя basque
“ Поскольку закупаются сетевики по оптовым ценам + - по одной цене, есть конечно система бонусов за лояльную рекламу, но это впорядке исключений. Ну ладно, пусть не наценка, а цена, потребителю это неважно, его же не интересует закупочная цена. ”
То значить малась на увазі ціна?) Тобто ти кажеш, що в АТБ на 30% відсотків дешевші всі "товары от одного и того же производителя, например на молочку, крупы"? Не вірю)))
Ответ на сообщение пользователя SFox
“ То значить малась на увазі ціна?) Тобто ти кажеш, що в АТБ на 30% відсотків дешевші всі "товары от одного и того же производителя, например на молочку, крупы"? Не вірю))) ”
Я говорю не о всём ассортименте производителя, а об одном и том же, к примеру творог Била Церква, Чай Grace, подсолнечное масло Олейна и гречневая крупа Хутоок.
Ответ на сообщение пользователя basque
“ Проблема в том, что не в мегаполисах один ширпотреб продают пусть и в разных магазинах, найти нормальный чай/кофе это нужно все подворотни облазить или только через интернет. Раньше майонез Helmans нидерландский продавали отменного качества, затем стали Польшу гнать пересоленное фуфло даже в Метро и так во всём. ”
Ти сам для початку визначся - тобі в першу чергу ціна хороша потрібна чи "отменное качество"? Бо це - речі зазвичай прямопов'язані. Якщо більшість ганяється за ціною, то відповідно і більшість пропозицій буде зі ставкою на ціну. А хочеш відмінну якість - шукай, але там і ціна буде відповідна, бо і якість коштує, і об'єми значно менші, що суттєво здорожчує логістику.
Ответ на сообщение пользователя basque
“ Я говорю не о всём ассортименте производителя, а об одном и том же, к примеру творог Била Церква, Чай Grace, подсолнечное масло Олейна и гречневая крупа Хутоок. ”
Не знаю подробиць, але припускаю що творог іншого виробника, чай іншого виробника і т.д. - там буде дорожчий на 30%. Крім того, завжди є акції, допродаж залишків, спекулятивні закупки в постачальників - це як правило обмежені в часі цінові пропозиції, але люди, особливо ті хто не заходить часто в такий магазин, зазвичай приймають такі ціни за регулярні, і тому вважають такі ціни постійними.
Ответ на сообщение пользователя SFox
“ Ти сам для початку визначся - тобі в першу чергу ціна хороша потрібна чи "отменное качество"? Бо це - речі зазвичай прямопов'язані. Якщо більшість ганяється за ціною, то відповідно і більшість пропозицій буде зі ставкою на ціну. А хочеш відмінну якість - шукай, але там і ціна буде відповідна, бо і якість коштує, і об'єми значно менші, що суттєво здорожчує логістику. ”
Так отож, пипл з задоволенням хавает дерьмо и гурманам приходится, ради нас возить партии не будут, но раньше меньше было заменителей качественных продуктов, а теперь из-за спроса повыискивали и поставили на конвейер. Там же где осталось качество цены втрое взлетели. Если народ станет более разборчив, то и мне дешевле дорогой кофе обойдётся.
Ответ на сообщение пользователя SFox
“ Не знаю подробиць, але припускаю що творог іншого виробника, чай іншого виробника і т.д. - там буде дорожчий на 30%. Крім того, завжди є акції, допродаж залишків, спекулятивні закупки в постачальників - це як правило обмежені в часі цінові пропозиції, але люди, особливо ті хто не заходить часто в такий магазин, зазвичай приймають такі ціни за регулярні, і тому вважають такі ціни постійними. ”
Та ну ладно, я ж не раз в месяц по магазинам ходил :) даже ради интереса чеки за разный период сравнил, без учёта акций разумеется. Ясно у Сильпо/Варуса аренда выше, з/п работников, но то их проблемы.
Ответ на сообщение пользователя basque
“ Так отож, пипл з задоволенням хавает дерьмо и гурманам приходится, ради нас возить партии не будут, но раньше меньше было заменителей качественных продуктов, а теперь из-за спроса повыискивали и поставили на конвейер. Там же где осталось качество цены втрое взлетели. Если народ станет более разборчив, то и мне дешевле дорогой кофе обойдётся. ”
Елітні товари - вони тому і елітні, бо користуються попитом в обмеженої кількості людей, і по кишені теж обмеженій кількості. А поняття "нормальної" чи "прийнятної" якості в кожного суб'єктивні, тому багато хто з тих, що "хавает дерьмо", скажуть що ти среш баблом заради понтів)
Ответ на сообщение пользователя Санело
“ Если взять огромный циркуль и обвести вокруг моего дома круг в 1 км, то в этом радиусе я насчитал 8 АТБ, 4 Варуса, Сильпо, а народ все равно ходит в маленькие магазинчики, потому как там качество, а не гавно АТБшное, особенно под маркой "Твій вибір", "Рошен" или что то такое наподобие. Если зайдут немцы и дадут по щам этим охуевшим мразям, только за, обеими руками. ”
Пример приведи «качества маленьких магазинчиков»
Ну вот совсем ничего такого не увидел в этих «магазах у дома»
Тупо весь ширпотреб берётся в Сильпо-Аланах- метро
В АТБ приходится заезжать за рисом - мои только определенной марки любят
Сырный магазин нашёл на Столичном рынке
От 300 грн за кг импортные сыры
И мясо там же
Все остальное - Кишеня в основном, потому что удобнее
Ответ на сообщение пользователя SFox
“ Елітні товари - вони тому і елітні, бо користуються попитом в обмеженої кількості людей, і по кишені теж обмеженій кількості. А поняття "нормальної" чи "прийнятної" якості в кожного суб'єктивні, тому багато хто з тих, що "хавает дерьмо", скажуть що ти среш баблом заради понтів) ”
Так лет 10-ть назад эти товары вовсе не являлись элитными и цены на них были приемлемы, но на примере майонеза Hellmans "Original", который сперва производился нидерландами (и поставлялся к нам), а потом удешевлён за счёт понижения качества поляками и массово замещён отечественными поставщиками. При этом покупательная способность в то время только росла, но отсутствие вкуса потребителя привело к вытеснению качественной продукции. Конечно на суррогате массово проще заработать, чем на брендах с контролем качества.
Ответ на сообщение пользователя basque
“ Так лет 10-ть назад эти товары вовсе не являлись элитными и цены на них были приемлемы, но на примере майонеза Hellmans "Original", который сперва производился нидерландами (и поставлялся к нам), а потом удешевлён за счёт понижения качества поляками и массово замещён отечественными поставщиками. При этом покупательная способность в то время только росла, но отсутствие вкуса потребителя привело к вытеснению качественной продукции. Конечно на суррогате массово проще заработать, чем на брендах с контролем качества. ”
Хеллманн був проданий американцям 11 років тому. Поляки, і наші мережі тут ні чого.
"лет 10-ть назад эти товары вовсе не являлись элитными и цены на них были приемлемы" - скоріш за все твоя купівельна спроможність суттєво впала. А те, що вони (ці товари) могли подорожчати, то для цього є маса причин - здорожчання сировини, підняття вартості сертифікації, зростання собівартості через підняття зарплат працівників (ми про Європу в розрізі 10-ти років), здорожчання електроенергії, газу, "послуг" наших митників... ну і ще новітнє енерго-зберігаюче екологічно-чисте обладнання, органічну сировину і т.д. теж суттєво змінюють собівартість.
Ответ на сообщение пользователя ПБН
“ Пример приведи «качества маленьких магазинчиков»
Ну вот совсем ничего такого не увидел в этих «магазах у дома»
Тупо весь ширпотреб берётся в Сильпо-Аланах- метро
В АТБ приходится заезжать за рисом - мои только определенной марки любят ”
Например такие как "Мясная мануфактура", "Файно" Море Пива" и т.д.
Ответ на сообщение пользователя Санело
“ Например такие как "Мясная мануфактура", "Файно" Море Пива" и т.д. ”
Файно - не знаю, там узкая специализация?
Море пива - ногим нравится, я редкий гость там
Мясная мануфактура - возможно, маленькие специализированные мясные, где мясо не замороженное, но сколько их на район?
Все остальные с маленьким ассортиментом - закрываются и открываются другие с завидной регулярностью . Люди все равно идут в АТБ и 95 % ассортимента берут там
Ответ на сообщение пользователя Stepan75ss
“ У нас на весь Ковель ( 70 тис населення ) всього 2 супермаркета АТБ . Більше ніяких великих мереж нема . Тільки місцеві -- Салют , Наш край , 23/7 , Екомаркет ... Є де розвернутись . ”